torsdag 15 augusti 2013

Seg och trött

Kroppen börjar bli lite trött nu (huvudet med för den delen), har min tredje natt på jobbet. Brukar vara ganska lugnt i vanliga fall, men dels så får jag inte sovit som jag ska på dagarna mellan passen och dels så har det var varit väldigt jobbiga arbetspass. Sen så har jag knappt träffat mannen heller denna vecka, kanske en timme om dagen. För han jobbar när jag är hemma (sover förvisso) och när jag jobbar är han som är hemma och sover.

Men efter denna natten, har jag bara två arbetspass kvar innan jag går på semester. Lång dag på måndag och kort på tisdag. Dessutom så ska jag till barnmorskan på tisdag efter jobbet. Känns skönt att hon äntligen är tillbaka från sin semester, för hon har lite bättre koll än kollegan på vår bakgrund och vad vi gått igenom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar