måndag 17 juni 2013

Ledig

Efter många timmar på jobbet i helgen, så har det varit extra skönt att vara ledig idag. Och för att njuta lite extra har jag inte gjort särskilt mycket heller. Dessutom blir det en fullspäckad dag imorgon, först APT efter lunchen för att sedan sticka direkt till ViktVäktarna och efter det så ska jag på ännu ett möte innan jag avslutar kvällen med att gå till jobbet för första av tre nätter. 

Sen har det blivit två riktigt långa promenader idag, först en under förmiddagen på nästan 11 km och sen har jag precis kommit in efter andra rundan som blev 7,5 km. Så totalt har jag varit ute i lite över tre timmar och bara gått idag. 

Efter första rundan blev det en liten sväng till min mormor och hälsade på en liten stund. Var trevligt att träffa henne, var ett tag sedan jag var där sist. Brukar ändå hälsa på henne ganska ofta, men jag har helt enkelt inte haft tid (för ska man till min mormor krävs det att man har TID).

Måste säga att jag älskar mina promenader, för jag får verkligen rensat ut så mycket tankar när jag är ute och går. Och på kvällarna när jag varit ute och gått somnar jag lättare och sover tusen gånger bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar