tisdag 11 juni 2013

Vägning

Efter två veckor av "slarv" och "fusk" med min mat, var det idag tid för mig att ställa mig på vågen igen. Resultatet blev +0,5 kg. Känner mig trots allt ganska nöjd med det. För ärligt talat, hade det lika gärna kunnat var +2 eller 3 kilo.

Men från och med idag och fram till nästa försök tänker jag verkligen skärpa till mig och försöka nå min målvikt. Har "bara" tre kilo kvar! 

Resten av dagen har jag främst spenderat i mammas trädgård, så nu är hennes uteplats fri från ogräs och jag har fått en hel del sol även idag. Sen vet jag att mina hundar också är nöjda av att vara där, för där får de springa löst i trädgården, busa, leka och rulla sig i gräset.

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att vara så nära målet, kämpa på!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det känns så skönt och OVERKLIGT, men snart är jag där.
      Kram

      Radera