torsdag 13 juni 2013

Regn

Idag har varit min sista semesterdag, i alla fall för denna omgången. Har två veckors semester i början av juli och sedan nästan tre veckor i slutet av augusti. Så det känns inte så tungt att sista dagen har regnat bort, och ärligt talat har det varit ganska skönt med regn - för det ursäktar att man stannar inne och myser hela dagen.

Det är dock blandade känslor med att gå tillbaka till jobbet, för till helgen ska jag jobba med personen jag inte alls orkar med. Om hon nu ens dyker upp. Känns så tråkigt att en enda person kan göra så att man vantrivs på jobbet och har ångest inför dagarna som man ska jobba ihop. 

Hade det inte varit för henne hade jag fortfarande älskat min arbetsplats lika mycket som jag gjorde innan hon började hos oss. Trots den personen, ser jag dock fram emot att komma tillbaka. För mina andra kolleger trivs jag med och har det riktigt trevligt under våra pass tillsammans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar