söndag 16 februari 2014

En lugn söndag

Idag har vi verkligen bara tagit det riktigt lugnt. Myskläder/pyjamas, varma sköna inneskor, osminkad, håret i en tofs och spenderat större delen av dagen i soffan under en filt. Tittat lite på tv, spelat, surfat, myst, lyssnat på pod, tagit en tupplur tillsammans med hundarna, lagat och ätit enkel men god mat, pratat och umgåtts - bara jag och mannen. Ja, även om vi tagit det väldigt lugnt, kan listan ändå göras ganska lång. 

En helt perfekt och lugn söndag. Precis som jag ville, medan vi väntar ut dagarna till TD, 8 dagar kvar. 

Har haft ett väldigt bry med mina ljumskar senaste veckan, haft ont och varit öm. Det har börjat släppa nu (minskade redan igår), tack och lov. Har undvikit att gå ut och gå samt gå ut överhuvudtaget, för då måste jag gå i trappor (bor på 3:e våningen utan hiss). Annars har jag inte haft några direkta känningar eller symtom, med undantag från att jag känner mig lite uppblåst och öm över magen och så klart den där smärtan som väckte mig här om dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar