söndag 23 december 2012

En ganska bra dag.

Jag har haft en relativit bra dag idag.  Kan bero på att jag sov bort halva dagen, och sen bara umgåtts med min älskade man och gjort de sista julklappsinköpen. 

Dock ska vi ut och köra en sväng i snöstormen nu. Behöver handla hem lite mat och sen ska vi även köra och hälsa på min mormor och ge henne julklappen jag köpt till henne eftersom vi inte ses imorgon. 

Dessutom ska vi köra förbi mitt jobb, så att jag kan springa inom där och lämna några små klappar där med. Har blivit lite av en tradition från min sida. Köper något till oss alla, och skriver vem det är till och sen så står det önskar tomten. I år jobbar jag ju dock inte precis runt jul - så i år får jag sticka inom och lämna det istället. 

Imorgon är det julafton, och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra imorgon. Men får väl se imorgon. Fram tills dess låter jag min man få peppa mig med små elaka gliringar om andra och säga en massa elak saker. Elakt - Ja, men det hjälper lite - så det gör mig inte ett dugg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar