fredag 29 mars 2013

Förkylning

Har dragit på mig en förkylning från helvetet! Det var vid 04.30 den började (jobbade som sagt natt - därför vet jag tiden), och det började med nysningar och sedan en näsa som blev totalt täppt. Resten av dagen har det bara gått utför. 

Borde sitta vid datorn och skriva min hemtenta idag, men så har det inte blivit. Har istället alternerat mellan soffan och sängen. De stunder jag varit vaken har jag myst med hunden, gråtit och kollat på lite olika filmer. Har även lyckats få i mig lite soppa. 

Brukar inte må så här dåligt av en förkylning, har kanske glömt bort det lite också då jag inte haft någon värre förkylning det senaste året. Men kan inte komma ihåg det i alla fall. Själv gissar jag på att det är förkylningen kombinerat med allt som har att göra med denna gångens försök som gör att jag inte har någon ork över och bara känner att allt är totalt värdelöst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar