torsdag 14 mars 2013

Torsdag

Då var det torsdag, vilket innebär att min äggblåsa nu (förhoppningsvis) är mer eller mindre färdigväxt. Hoppas verkligen det, för imorgon är det tid för mig att ta Ovitrelle sprutan. Sen är det "bara" att hålla tummarna för att ett moget ägg finns i blåsan, och att mannens spermier hittar fram till det samt att ägget sedan fäster. 

Mängden av arbete i skolan just nu är olidligt mycket, men till viss del är det ganska skönt att det ser ut så. Det hjälper mig att fokusera på annat. Samtidigt är det extra jobbigt, för det är svårt att inte fokusera på hela processen och att vi är mitt uppe i vårt tredje försök. 

Nu ska jag dock fortsätta med skolarbetet, måste bli klar snart. Så att jag kommer i säng i rimlig tid, för jag ska upp och iväg på en föreläsning som varar hela dagen imorgon. Detta under min period med kaffeförbud. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar