söndag 31 mars 2013

Sommartid

Då var det återigen sommartid, i alla fall om man ska tro klockan/kalendern. För med den jäkla kylan som envisas med att hålla sig kvar, den är jag extremt trött på. Idag har dock solen varit framme och på balkongen har det under vissa stunder varit riktigt skönt, soligt och vindstilla. 

Men sen så brukar det vara. Bra väder när jag inte har tid att gå ut, och idag har jag sett till att fixa färdigt det sista på tentan. Känner mig väl relativt nöjd med den, så nu är det bara att vänta på att få resultatet. När tentan skickats in så var det bara att börja laga mat, tomt i frysen så det blev storkok. Annars hade jag inte klarat mig en dag, för matlådorna är det som får min vardag att rulla på. 

Väntar fortfarande på min blödning, hoppas ju så klart på att den inte kommer alls - men jag kan inte göra mer än att hoppas och hålla tummarna. 

1 kommentar: