måndag 21 april 2014

Morgondagen

Vet inte om jag kan påstå att jag längtar till imorgon, för samtidigt som jag bara väntar på att få göra ultraljudet (som bokades in när vi plusade) - så är jag riktigt rädd och orolig för att något ska ha hänt och det inte längre finns ett hjärta som slår.

Med fullt fokus på morgondagen var det nära att både jag och mannen glömde bort dagens datum. 21/4. En dag att fira och att sörja. Vår yngsta hund (och hennes två bröder) fyller nämligen 4 år idag, har lite svårt att förstå att det är fyra år sedan vår andra hund kämpade med värkar och förlossningar. 

Tyvärr innebär dagen också att det är Bellas månadsdag. 7 månader är det sen vi förlorade henne idag. Blev en tur till kyrkogården, för att tända ett nytt ljus, prata och kolla till blommorna + vattna några av blommorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar