lördag 19 april 2014

Påsk

Om allt är som det ska, så har jag idag gått in i en ny vecka. Vecka 9 (8+0) för att vara exakt, och om tre dagar ska vi äntligen på VUL igen. 

Spenderat dagen med att ta det lugnt, umgåtts med mannen, shoppat lite (bland annat en ny bh), och sedan tittat på film med en massa tända ljus och lite blandat gott att äta. 

Dagen till ära har brösten varit ömma och svullna, vilket jag är tacksam för - då det är det enda riktigt tydliga symtomet jag har (känns det som). De blodblandade flytningarna har varit lugna, men någon gång då och då kommer de. Och då blir jag orolig igen. Sen har höfterna och ljumskarna varit lite bråkiga i dag. Främst när jag går och står. 

Just det ja, det är (har varit) påskafton idag... Glad påsk på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar