fredag 2 januari 2015

Besök

Idag har vi haft besök här hemma av underbara vännen J, hennes sambo och deras tvillingar. Blev några trevliga timmar, med spel, film, prat, skratt och fika. Och vår lilla tjej verkade väldigt nöjd med tillvaron också. 

Förutom att de kom på besök, så fick vi även blöjtårta som J själv hade satt ihop till oss. Hur fin som helst och vi blev riktigt överraskade. Tar emot lite att plocka isär den, men det är ett måste för att kunna titta på alla fina saker i tårtan. 

Blöjtårtan från J med familj.

Vid 21 slog det mig att det är fredag idag - snacka om att vara helt förvirrad över dagarna. Men jag har åtminstone kolla på datum, månad och år, det räcker ganska så långt - tror jag. Så trevlig helg på er. 

4 kommentarer:

  1. Verkligen jättefin, vilket engagemang! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den. Är så glad för den, trodde aldrig att jag skulle få en sån.
      Kram

      Radera
  2. Svar
    1. Ja! Bästa tårtan jag fått på många år!
      Kram

      Radera