tisdag 3 februari 2015

BVC och snö

Igår var det BVC på förmiddagen, det märktes tydligt att det var på förmiddagen för vår lilla tjej sov gott när vi kom dit. Så istället för att väga henne direkt, tog vi mammasamtalet först. Resultatet blev att hon skickade en remiss till BVC psykologen för familjesamtal och så bokade hon in mig på ett besök hos min läkare på vårdcentralen . Så imorgon ska jag till vårdcentralen och så får vi se hur vi går från det. 

Sedan på kvällen var det gruppmöte med fullmäktigegruppen, denna gången var inte lilltjejen lika trött och det märks att hon är inne i en utvecklingsfas just nu - för på kvällarna är hon kinkig och ingenting passar henne. Men vi var med på större delen, sedan när hon vaknade till ordentligt promenerade vi hem i snön (just det... det snöade ordentligt på dagen nere i södra Skåne, och den la sig också. Får se hur länge den ligger kvar.).

Idag har vi inte gjort mycket, lilltjejen (och jag) var trötta i morse så vi tog en ordentlig sovmorgon - med lite amning, en del sömn och massor av mys. Hade gärna varit ute på en långpromenad, men konstaterade på rundan med hundarna att det var väldigt halt på sina ställen och då tappade jag lusten till det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar