tisdag 10 februari 2015

Känslosam

Vår lilla tjej växer så det knakar nu. För helt plötsligt börjar nu 62 passa, och mer och mer av 56 plaggen läggs undan. På längden funkar nog det mesta i 62, men däremot är nästan allt förstort på bredden för vår lilla smalis. Känns lite overkligt att packa ner alla plagg som jag/vi köpt med omsorg och kärlek. Vissa plagg betyder så mycket mer än andra, speciellt de vi hann köpa när jag var gravid med Bella.

Har även fått veta att det armband jag beställde igår, redan är färdigt. Längtar så tills jag får hem det. Ett mer betydelsefullt armband blir svårt att hitta. Kommer lägga upp en bild på det när jag fått det. Det är Annette som gjort armbandet, och intäkterna går till deras försök för att få ett syskon till deras vackra lilla änglason Mio. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar