onsdag 6 maj 2015

Vägning och fullt ös.

Gårdagen sprang iväg fortare än vanligt, och en del strul och missar uppstod. Besöket på BVC blev inte av, då det blivit fel i bokningen och tiden inte stämde. Så imorgon är vi intryckta innan jag har tid hos kuratorn för KBT. Blir andra besöket nu, skulle varit fjärde - men första gången var hon hemma och vabbade och förra veckan var jag hemma med en sjuk liten bebis. 

Mannen mötte oss i stan med bilen, vilket inte gjorde någon nytta då han glömt att ta med sig babyskyddet. Så han fick köra hem och hämta det medan jag var och vägde mig. När han kom tillbaka körde vi iväg för att gå på en visning. 

Vägningen igår visade för övrigt -1,4 kg och totalt har jag nu gått ner 11,8 kg på 8 veckor.

Efter vi varit på visningen, var vi inne om hos min mormor en liten stund - och vår lilla tjej fick två presenter av henne. 2 nya bodys och ett set bestick. Fixade kvällsmat "på vägen" sen innan vi körde hem. Lilltjejen var riktigt pigg och vägrade somna, men mannen fick ta nattningen igår så att jag skulle kunns sticka ut och köra mitt andra intervallpass. 

Kändes extra skönt och bra efter att jag klarat av det, då jag kände mig piggare och jag gjorde det även om jag var trött, det regnade rejält och blåste också hel del. 

Ikväll somnade tjejen först mycket tidigare än jag trodde, men hon vaknade efter ca 30 minuters powernap på mammas bröst och var såklart lika pigg som vanligt. Men efter att ha varit ute och promenerat en timme nu ikväll, somnade hon ordentlige och har fortsatt sova trots förflyttningar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar