tisdag 2 juli 2013

25

Idag har jag varit och vägt mig igen (uppehåll förra veckan då jag jobbade över). Veckans resultat blev -0,3 kg. Inte det bästa resultatet, men är väldigt nöjd ändå - för den gångna veckan har varit fylld med en hel del tröstätande. Något jag inte har gjort sedan jag började min viktminskningsresa, men jag har helt enkelt inte haft kraften och mått så pass dåligt att det inte gått att motstå. 

Oavsett så fortsätter jag vara nöjd med veckans resultat! Min totala viktminskning är nu -44 kg! och idag är mitt BMI 25!!! Jag är därmed normalviktig! Något jag inte varit sedan jag var barn. 

Annars har jag inte gjort så mycket idag, har främst spenderat dagen på balkongen i våra nya möbler med iPaden i famnen och myst med hundarna i solen. Sen har jag tagit min behepan och folsyra som jag numera ska göra varje dag inför vårt nästa försök. 

Kvällen spenderar jag med mannen i soffan och myser av några timmar tillsammans innan han ska sova och sedan jobba igen. Måste erkänna att det är långtråkigt att ha semester ensam, är dock van - för mannen brukar jobba på sommaren medans jag har semester. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar