söndag 7 juli 2013

Vår bröllopsdag

Då var det vår sjätte bröllopsdag, och just nu sitter vi i bilen på väg hem. Vi har även avklarat en avstickare till Ullared. Har haft en helt underbar helg i Göteborg, och det känns lite trist att helgen redan är över. 

Vi spenderade hela gårdagen (6/7) på Liseberg, från det att de öppna tills de stängde. Vet inte hur många åkturer det blev, men vi fick åkt allt minst två gånger. Det känns dock i kroppen, för den är ganska mör idag. Lyckades till och med få mannen att åka AtmosFear (två gånger). 

Gårdagen var väldigt skön och avslappnad, och inga bebisar eller bebismagar kunde sabba det. För igår var jag "glad". Glad för att jag inte var gravid, för hade jag varit det - så hade jag inte kunnat åka alla karuseller. Så jag kunde för en gångs skulle tänka: ha, jag kan göra något som inte ni kan.

1 kommentar: