måndag 15 juli 2013

Tid inbokad

Idag fick jag äntligen pratat med personal inne i Malmö på mama Mia kliniken, och fick bokat in ett besök för tidigt ultraljud. Dock blev det lite problem med tider och liknade, funkade inte helt med jobbet. Och så tyckte de att vi skulle fundera på om vi tyckte det var värt pengarna.

Efter att ha kollat med mannen, ringt och frågat chefen om jag möjligtvis kan få gå tidigare på fredag. Sen var det bara att ringa till kliniken igen för att boka in tiden.

På fredag klockan 11.00 ska vi äntligen göra vårt ultraljud, och se hur långt gånget vi är. Sen kan jag förhoppningsvis också själv verkligen inse att det är sant, och inte bara en dröm.

Längtar så, och hoppas att tiden går fort. Till dess blir det att fixa lite hemma och jobba två nätter, så jag har i alla fall att göra. 

Kan inte fatta att det idag är en vecka sedan vi fick positiva tester här hemma och vår värld blev vänd upp och ner. 

6 kommentarer:

  1. Älskade unge <3

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till dig! Fantastiskt att läsa att ni blivit gravida! Och spontant på egen väg då om jag förstår det rätt också! Efter så många år! Mirakel sker! Lycka till på det spännande ultraljudet! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Ja, det är verkligen ett litet mirakel.
      Kram

      Radera
  3. haha, gud vad kul. grattis :) vet..man kan inte tro p det förren man faktiskt varit på vul:) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Känns mer verkligt nu efter VUL, men fortfarande har jag lite svårt för att tro det. Tittar väldigt ofta på våra bilder.
      Kram

      Radera