torsdag 25 juli 2013

Blir så trött

Då var jag tillbaka på jobbet igen, efter att ha varit ledig en dag. På gott och ont måste jag säga,  tycker om mitt arbete. Men, något som tydligen blivit en tradition på min arbetsplats är att jag varje år blir ensam ordinarie (och då är vi 7 ordianrie på min arbetsplats) i minst 1,5 vecka. För så är det i år igen, trots att det inte skulle bli så.

Tror det retar mig extra mycket just nu, för jag känner att orken inte är 100%. Och som ensam ordinarie krävs det ännu mer av en. Blir inte bättre av att kroppen varit helt slut idag, hade tänkt träna idag. Kan erkänna att det inte blev av, för dagen har jag spenderat under täcket i soffan eller sängen.

Blir helt enkelt bara så trött på det, men tänker att nästa år ska det bli kul och se hur chefen tänkerlösa det. För då kommer inte jag vara här, då kommer jag vara mammaledig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar