fredag 15 november 2013

Åtta veckor

Idag är det 8 veckor sedan jag gick till jobbet som gravid och lyckligt ovetande om vad som skulle (och redan hade börjat ske) hända dagen efter.

Träffade kuratorn idag, var skönt och välbehövligt att få prata med henne idag. Enda gången tiden går fort numera är när jag sitter inne på hennes rum och pratar. Är så skönt att ha lyckats få en kurator som jag känner mig trygg med och som jag känner att jag kan lita på/öppna mig för (har aldrig lyckats med det innan).

Känns som att denna vecka spenderats på KK. Tre dagar och fyra besök har jag hunnit med denna vecka. 

Har haft en hel del känningar i magen idag. Hoppas att det är goda tecken - för jag har inte haft denna typen av känningar förr efter användningen av Ovitrelle (men sen är det också första omgången jag använt mig av Gonal-F. Så jag vet inte vad jag ska tro). 

16 dagar kvar till TD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar