tisdag 19 november 2013

Vikten

Idag var det tid för veckans vägning. Och det var minus även idag (skönt), trodde det knappast då vi kört igång med nytt försök och allt. För min kropp har haft en förmåga att samla på sig rejält med vätska. Oavsett så försvinner gravid/slutat röka/tröstätit/sorg kilona hekto för hekto. De senaste tre veckorna har inneburit -2,6 kilo. Så jag har 9,8 kilo kvar som ska bort utifrån vad jag vägde som minst i somras (veckan innan jag plussade). 

Har kommit igång med mina rutiner ordentligt, och äter nu regelbundet igen (som innan missfallet) och motionerar. Så även om jag tillåter mig lite "tröstande choklad" nu, så kompenserar jag det med mer motion. Hur som helst känns det bra, och jag mår "bra" av att få tillbaka rutinerna - livet känns lite lättare genom att komma tillbaka till det "vanliga livet" (så som livet var innan pluset).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar