lördag 23 november 2013

Nja...

Fick sovit flera timmar inatt, dock vaknade jag flera gånger. Så jag kände inte mig utvilad när jag vaknade idag heller. Humöret var också detsamma. Steg dock inte upp (undantaget toabesök), lyckades slumra till en liten stund till. Dock blev jag för hungrig runt 11 tiden, så då fick jag upp och fixa till lite frukost/lunch. 

Efter att jag ätit, gick jag tillbaka till sovrummet och kröp ner i sängen. Hundarna var på, så de följde med och den gamle kröp så klart in under täcket och la sig i min famn. Hon verkligen älskar att ligga i min famn med huvudet på min arm och under täcket. 

Då det är helg, och jag bara är ledig varannan helg ville jag inte slänga bort den helt. Så på eftermiddagen tog vi hundarna och cyklarna, och promenerade bort till mannens mormor och morfar. Mannens morfar ska byta slangar och däck till oss. Tur att vi har honom, vår "fixare". Blev att vi stannade ett tag, blev fika och lite prat. 

När vi gick där ifrån, tog vi en omväg förbi sushistället och köpte med oss sushi hem. Skönt att slippa laga mat idag. Och att få lite "lyxigare"mat på helgen klagar jag inte på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar