söndag 9 mars 2014

Helgen

Här har det verkligen inte hänt mycket under helgen, vi har fått städat och sorterat lite. Och det har varit väldigt skönt att bara ta det lugnt och njuta av mannen och hundarna som huvudsakligt sällskap. 

Idag var jag dock iväg och träffade min underbara vän J, har inte träffat henne sedan i slutet på sommaren (då, när livet var på topp och jag var gravid). Och även om vi inte har träffats, så har hon funnits där - väntandes, förstående, med små meddelanden och ett konstant stöd. 

Vi pratade lite igår, och bestämde att vi skulle träffas för en lunch/fika idag. Äntligen lyckades vi hitta en dag båda är lediga och att jag har känt mig tillräckligt pigg, laddad och social. Var riktigt trevligt att träffa henne och timmarna gick snabbt förbi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar