lördag 1 mars 2014

Orkeslös

Den gångna veckan har (är) verkligen varit en vecka som tömt mig totalt på ork och energi. Inte ens middagen mannen bjöd ut mig på igår hjälpte mig att samla energi och ork. Det var skönt att slippa fixa med mat, att komma ut och att få spendera kvällen med honom.

Är ledig denna helgen, vilket är tur. Idag var det tänkt att vi skulle köra iväg och shoppa lite (mannen tyckte jag behövde få göra något trevligt), men vi kom aldrig iväg. För jag har spenderat större delen av dagen med att gråta och sova bort den. 

Kvällen (ja, eller allt jag gjort idag) har bestått av att vi körde och storhandla, köpte sushi på vägen hem, tog andra sprutan Gonal-F för denna behandlings omgången och så en film efter kvällsmaten. 

Gårdagens spruta tog jag för övrigt inne på restaurangens toalett. Kändes sådär att stå och hålla på med spruta och kanyler vid vaskarna (ni vet en sån offentlig toa där det är flera vaskar på rad medans toaletterna är i små bås), hade tur att ingen kom och störde precis när jag höll på i alla fall. 

Får se vad som (om) det händer något imorgon istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar