torsdag 27 mars 2014

Längtar

Spenderar nu min tredje natt på jobbet, imorgon går jag äntligen av. Ska bli väldigt skönt att vara ledig hela helgen, och att få umgås med mannen. Vi har knappt träffats den senaste veckan, och inte riktigt hunnit "fira" vårt fina och underbara plus. Så att få spendera helgen med honom längtar jag verkligen efter nu. 

Nätterna har varit ganska lugna (än så länge), lite extra trött har jag dock varit. Men jag har också fått sovit ordentligt på dagarna (även om jag vaknat för toabesök). 

Njuter till fullo när brösten ömmar, springer på toa och kissar stup i ett eller när jag känner mig illamående, för då känner jag mig gravid. Men när det sedan drar i magen då är det svårt och oron ökar. Att gå på toa är fortfarande lika jobbigt, skräcken för att pappret blir rött är överhängande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar