lördag 15 november 2014

Vecka 39 (38+0)

Det blev en sen kväll igår, blev snabbt beslutat att vi skulle gå på bio igår kväll då det visade sig att det fanns lediga biljetter till filmen jag ville se - Gone Girl (blev aldrig bio förra veckan för det inte fanns några biljetter till filmen då). Sagt och gjort, blev även middag ute innan bion. Så det blev med andra ord en dejtkväll för andra fredagen i rad med mannen. 

Jag gillade filmen, och det mest förvånande var att även mannen gillade filmen - som annars verkligen hatar den typen av filmer. Han till och med tackade för att jag tvingade med honom att se den, även om han nu inte vågar göra något dumt alls om i fall jag fick idéer av filmen. 

Idag har jag för övrigt gått in i ny vecka, är nu i vecka 39 (38+0). Och än har inte busfröet bestämt sig för att titta ut, utan verkar trivas bra i magen. Jag hoppas dock att busfröet snart tittar ut, och att jag inte går över tiden (känns som jag redan gjort det med 4 veckor nu nämligen). 



Dagen har annars varit lugn här hemma, vi har fixat med lite allt möjligt här hemma och min pappa var här och hjälpte till med att säkerhetsfästa skötbordet och en byrå. Om en liten stund ska vi bort till min mamma och hälsa på, mina morbröder är nämligen där och firar min lillebror som fyllde 18 år i tisdags. Sen när vi är hemma igen, kommer antagligen en av mannens vänner över för lite "lek" dvs spelande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar