söndag 27 januari 2013

Helgen över

Då var denna veckan slut, och arbetshelgen är också över. Helgen har passerat riktigt snabbt och jag har haft tre riktigt trevliga dagar på jobbet. 

Nu är det bara morgondagen kvar innan operationen, och det enda jag kan säga är att jag längtar. Ska bli så skönt att få det överstökat. Att bli av med ett hinder, ett hinder som stoppat oss i vår resa i över en månad nu. 

Dock kommer jag nog vara ganska uttråkad redan på onsdagskvällen, nackdelen med att vara sjukskriven är ju trots allt att man blir tvungen att stanna hemma. Kan ju inte vara ute och hitta på en massa annat. Skulle se fel ut om jag skulle stöta på någon från jobbet. 

Då är det tur att jag har mina hundar, för oavsett hur sjuk jag är - så måste de komma ut för att få motion och sköta sina behov. Sen tror jag nog att motion kan vara till fördel för smärtorna efter operationen. Då de menar att det kommer vara som svår "mensvärk", och för mig är det just att röra på mig som är det enda som verkligen hjälper mig då. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar