torsdag 31 januari 2013

Långtråkigt

Börjar bli rastlös nu, känns tråkigt att bara gå hemma. Är ju trots allt inte sjuk, även om jag är sjukskriven. Så att bara gå hemma är jobbigt, kan inte direkt åka iväg och hitta på något. 

Var ute och gick en runda igår, då märkte jag av operationen. För fy vad det gjorde ont i magen när jag gick. Känner inte av det hemma, men det är nog för att jag inte går så långa sträckor. För att gå från sängen till soffan, soffan till köket osv är inte samma sak som att gå ner tre våningar och sedan gå i 45 minuter i följd. Samtidigt var det skönt att komma ut, så jag får se om det inte blir en runda ikväll med. 

Får helt enkelt se om jag orkar, känner mig väldigt trött just nu. Är väl all stress och ångest inför (väntan på) operationen som börjar släppa. För det känns som jag sovit fler timmar de senaste två dygnen än vad jag varit vaken. 

Är för övrigt så sugen på att boka en resa till sommaren, så jag sitter och kollar runt. Men jag vågar inte boka något, vet ju inte hur det kommer att se ut för oss när sommaren kommer. Men med denna vintern som varit så längtar jag verkligen bara till sol och värme, så risken är väl att jag inte kan låta bli utan bokar en resa till slut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar