lördag 6 april 2013

100

Detta är det hundrade inlägget, och det som känns allra jobbigast med det är att jag/vi inte är längre i vår resa till vårt önskebarn nu än när jag började med denna bloggen. 

Eller lite längre har vi väl egentligen kommit, vi har gjort tre försök med Pergotime och har ett sådant kvar innan vi tar nästa steg i denna resa. Har även sedan starten, blivit opererad för en polyp och min och makens äktenskap har hunnit med en del hårda prövningar. 

Vi hoppas fortfarande på att det ska vara tredje gången gillt, men för varje dag som går känns det mörkare och mörkare ut med det. Snart är det ny vecka och då ska jag ringa och prata med de på RMC för att höra vad vi ska göra.

4 kommentarer:

  1. Tack för en bra blogg!
    Hoppas att det tar för er på detta försöket.
    Jag & min man är oxå inskrivna hos RMC och vi är precis bara ett steg framför er. Har tagit 3 pergotime kurer som inte tog sig & nu väntar vi på informationsmöte för IVF.
    Önskar er all lycka, på denna tuffa resa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för den fina komplimangen! Eftersom vårt första försök med Pergotime inte fungerade alls (för låg dos) så har vi ett försök till framför oss, dvs om det inte har tagit denna gången. Lycka till och hoppas ni snart får komma på informationsmöte.
      Kram.

      Radera
  2. Hoppas.....Kram

    SvaraRadera