fredag 5 april 2013

11 år

Idag är det 11 år sedan jag och min man blev ett par, och det känns helt overkligt att det redan gått så många år. Vi har inte direkt firat det, för ärligt talat så slutade vi fira det året efter vi gift oss. Istället har jag spenderat dagen med min mamma och mina underbara kusiner. Vi har haft en heldag ägnad åt shopping, och kul har vi haft.

Lite dåligt samvete över att jag inte spenderade tid med mannen idag, så blev det att jag köpte present till honom. Det blev en ny parfym (som han varit sugen på ett tag) och så ett wienerbröd (då han är ett riktigt kakmonster). 

Extra överraskad blev jag när jag kom hem, för när jag kom in i hallen möttes jag av en riktigt fin vårbukett med ett kort i. På kortet hade han skrivit en riktigt fin och mysig kärleksförklaring. Hann med att umgås i drygt 30 minuter, för sen fick han köra iväg och handla och sen bar det av till jobbet för min del. 

Gällande försöket finns inget nytt att rapportera, ingen blödning har dykt upp än. Dock så har jag den senaste timmen fått lite kramp i magen, så får väl vänta och se vad som händer de närmsta dagarna. 

2 kommentarer:

  1. Grattis till er, hoppas det fortsätter i samma anda och att ni får måååååånga måååååånga år till tillsammans<3//v

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du! Det hoppas jag verkligen.
      Kram

      Radera