torsdag 25 april 2013

Snart helg

Sitter på jobbet nu, för att jobba tredje natten i rad (sista passet denna veckan). Tyvärr så kommer jag inte hem direkt efter jobbet då vi ska APT imorgon. Ska bli skönt att vara "ledig" i helgen. Ska spendera större delen av helgen med att fixa till det sista på uppsatsen, sen så ska jag gå ut på lördag.

Utekvällen har varit planerad sedan länge, men eftersom jag är mitt uppe i ett försök så kommer jag inte att dricka någon alkohol. Tar trots allt de sista två Pergotime tabletterna samma dag. Känns bara onödigt att dricka.

En riktigt glädjande sak hände idag. Min man fick ett telefonsamtal i förmiddags från stället där han var på intervju tidigare i veckan. Han har fått jobb, förvisso är det sommar jobb. Men han börjar om två veckor och har sedan ett arbete att gå till fram till siste augusti.

2 kommentarer:

  1. Många bra nyheter... hoppas det fortsätter så... och hoppas på fint väder på lördag, ska inte regna iaf.. men man kan inte lita på de direkt!:) Hoppas du får en bra fredag...ta och vila ordentligt efter jobbet<3/V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hoppas hoppas hoppas! Regnar det får vi väl sitta under tak, men ut ska vi.
      Kram

      Radera