onsdag 17 april 2013

dag 7

Har nu tagit Provera i sju dagar. Tre dagar kvar, sedan är det bara att vänta på att mensen ska komma. Dagarna går riktigt fort och tar på krafterna, slocknar tidigt (för att vara mig i alla fall) på kvällarna och sen är det fullt upp med uppsatsen i skolan. 

Men ärligt talat så är det skönt att ha så mycket att göra varje dag, för det gör att jag inte har tid att tänka på allt som har med vår vänta, detta försöket och längtan efter en liten att göra. 

Idag har dock varit ett undantag, varit ledig under förmiddagen idag. Så jag började min dag med en skön sovmorgon och sedan tog jag det lugnt hela några timmar innan det bar iväg på möte. Imorgon är det dock tillbaka till att stiga upp tidigt, för då ska jag in till skolan och träffa kära V och sen så ska vi även träffa vår handledare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar