tisdag 9 april 2013

Omöjligt

Idag har jag försökt att få tag på SSK inne på RMC, men det har varit totalt omöjligt. Efter att i flera timmar fått höra: "Det är många som ringer just nu - var god försök senare" blev meddelandet sista gången jag ringde istället "Personen ni söker är inte anträffbar och du kan inte lämna meddelande på detta numret".

Så det är på det imorgon igen, tur att jag är ledig imorgon - så jag kan spendera dagen med att ringa och "jaga" SSK. 

Tycker det extremt frustrerande när man ska ringa till dem, för det är aldrig att jag kommit fram direkt. Istället så blir det att försöka flera gånger, och förhoppningsvis bli satt i kö. Och sedan sitta i telefonkö i drygt 15-30 minuter. Visst, det är värt det - när man väl kommer fram, men innan dess är det bara frustrerande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar