fredag 10 maj 2013

Dagarna går

Igår (onsdag) slocknade jag på soffan ganska tidigt på kvällen. Och jag spenderade hela natten på soffan, förstår inte varför jag sover så  mycket bättre och djupare på soffan än i sängen. Oavsett så vaknade jag utvilad idag, så jag tänker inte klaga. 

Och idag (torsdag) har vi tagit det relativt lugnt och bara njutit av att vi båda är lediga. Vi tog bilen och körde ut en sväng tillsammans med hundarna, turen avslutades hos svärföräldrarna där vi blev bjudna på middag. Efter besöket där körde vi hem till oss själva igen, och resten av kvällen har vi spenderat i soffan framför tv. 

När det gäller försöket, kan vi nu bara vänta. Antingen kommer mensen eller så kommer den inte, jag hoppas på att den inte kommer. Men även om den inte kommer, så kan försöket ändå misslyckats genom att ingen ägglossning skett. Jag försöker att inte tänka på det, och om/när jag tänker på försöket så försöker jag att tänka positivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar