onsdag 22 maj 2013

Nähä

Eftersom jag var ledig idag, tänkte jag att det var lika bra att ta ett gravtest idag. Så när jag vaknade fixade jag med det, dock så märkte jag direkt när jag skulle torka mig - att mensen hade kommit. Gjorde testet ändå, för jag vet att det är det första SSK på RMC kommer att fråga mig när jag ringer för att meddela att mensen kommit och även detta försök misslyckats. 

Har haft lite små symtom under den senaste veckan, trött, illamående och en öm mage. Så det fanns en liten liten chans att vi hade lyckats, men så var det inte - istället var det att mensen var på väg.

Är riktigt tacksam över att jag hade min lediga dag idag, så jag har kunnat vara hemma och slippa all stress och press. Eftersom jag dessutom var ledig, var det bara att ringa till RMC redan idag med. Fick en telefontid med min doktor på fredag, så att vi kan diskutera vad vi ska göra nu som nästa steg i vår kamp och resa mot vårt önskebarn. 

Måste erkänna att det är med djup besvikelse och känsla av hopplöshet jag nu lägger det fjärde misslyckade försöket bakom mig. Nu vill jag bara få veta vad nästa steg blir och att vi inte behöver vänta tills efter sommaren innan vi kör igång med vårt femte försök. 

3 kommentarer: