fredag 10 maj 2013

så trött

Idag känner jag mig bara trött, tom och orkeslös. En sån där dag när allt bara suger, och det inte ens känns lönt att stiga upp ur sängen på morgonen. Vaknade förvisso när klockan ringde - hade ställt den, så att vi kunde hitta på något trevligt idag. Men efter frukosten så försvann all min energi och jag gick tillbaka till sängen. 

Min absoluta bästa vän i hela världen är helt klart sängen, den förstår mig exakt och finns alltid där för mig. Efter att ha sovit bort några timmar till, samlade jag ihop tillräckligt med ork och kraft för att gå ut och gå en långrunda med hundarna och mannen. Hade egentligen tänkt att jag skulle ut och springa eller köra på en power walk, men jag orkade helt enkelt inte. Och efter nästan två veckor utan träning är jag ganska nöjd med att det åtminstone blev en promenad på nästan två timmar. 

Efter en lång och jobbig dag, trots att jag egentligen inte gjort någonting tänker jag nu gå och lägga mig. Hoppas på att jag får tillbaka lite kraft och ork imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar