söndag 26 maj 2013

Söndag

Då är nästan denna veckan också över, bara knappt timmen kvar. Snart blir det sängen, för det är bara att stiga upp tidigt imorgon för att ta mig till praktiken. Det blir dock en kort dag imorgon, för jag går redan till lunch. 

Anledningen är att jag ska till frisören och fixa till mitt tråkiga och slitna hår. Jag ska helt enkelt skämma bort mig själv lite grann inför min examen som närmar sig. Får se imorgon hur mycket som ryker av håret, skönast av allt är att det ska läggas slingor i håret - för just nu ser det inte riktigt klokt ut. 

Måste även ringa och jaga RMC, så jag kan få reda på varför min doktor inte ringde mig i fredags som det var bokat (hoppas verkligen att de har en bra förklaring och kommer med en rejäl ursäkt). Skapar ganska mycket problem att hon inte gjorde det, för det är svårt att hitta en passande dag för mig de närmsta två veckorna. 

Vilken dag det är idag, tänker jag inte ens gå in på. Undviker helt enkelt att tänka på det, vi spenderade dock eftermiddagen med svärmor och fikade. Men det är inte helt ovanligt, så det har känts som vilken annan söndag som helst på året. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar