fredag 3 maj 2013

Fredag

Idag fick jag besked på att jag (vi) klarat vårt examensarbete. Känns så sjukt bra och dagen kan inte bli bättre. Tiden går så snabbt och om fem veckor tar jag min examen. Kan inte fatta att det är så snart.

Dessa sista veckorna ska jag spendera med att göra min praktik. Ska bli riktigt intressant och förhoppningsvis väldigt lärorikt. Sen ska jag verkligen passa på att njuta. För från och med måndag har jag semester. Så jag kommer enbart ha praktiken att fokusera på, och samtidigt veta att jag kommer ha samma inkom som vanligt. Men innan jag går på semester, ska jag spendera två nätter på jobbet med början idag.

Gällande "växtvärken" så gör den sig fortfarande påmind. Och från och med imorgon ska jag köra med ägglossningstester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar