tisdag 31 mars 2015

Snart april

Då var det ny månad om bara några minuter, och min första födelsedag som mamma med barn närmar sig med stormsteg. Kan inte påstå att jag längtar och/eller jublar över att fylla år. De senaste åren har bara gett mig en massa ångest och besvikelser i mängder, så det känns lite som att så blir det väl även i år. 

Idag har jag varit iväg på vägning, -0,7 kg, vilket innebär -6 kg på 3 veckor. Tog dock emot rejält att ta sig dit idag, för vädret har verkligen varit urkasst med regn, snö och blåst om vartannat. 

Ser fram emot morgondagen, för då ska jag skämma bort mig med ett besök hos frisören. Ska blir skönt att få klippt och slingat håret, extra skönt att få gjort det nu innan  dopet med. Senast jag var hos frisören var första veckan (veckan innan jag tog cerklaget) i november, så nästan 5 månader sen nu då. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar