torsdag 12 december 2013

Ensam

Fjärde dagen i rad med besök på KK avklarad. Idag var det årets sista besök hos kuratorn, nästa tid är inbokad till mitten av januari. Fick dock börja med att gå och ta min Ovitrelle då den skulle tas 13.15 (tiden hos kuratorn var 13.00).

Blev många tårar vid dagens samtal för min del, många känslor och tankar som drogs upp - som jag hållit tillbaka/försökt att trycka undan. Så resten av dagen har jag känt mig extremt sårbar, ensam och osynlig. Att försöka handla julklappar (och få det överstökat) funkade inte, fick inte köpt något medan jag väntade på mannen som stack tillbaka till jobbet en sväng efter besöket hos kuratorn. När vi mötes upp igen, fick vi i alla fall köpt några klappar.

Vi fick lite "läxa" av kuratorn, som vi ska göra tills nästa gång vi träffas. Får se hur det går med den biten.

Snart är det fredag, och återigen tid för KK och RMC. Hoppas jag kan få sova ordentligt i natt, och känna mig relativt utvilad i morgon. Mannen ska lämna spermaprov vid 11 och sen är det inseminering 13.15.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar