onsdag 8 januari 2014

6 månader

Idag är det 6 månader sen vi fick se det bästa, mest underbara och fantastiska plus i våra liv. 6 månader som började med att vi svävade på moln och efter lite mer än 2 månader kraschade hårdare och djupare än jag någonsin trott var möjligt. 

Har blivit en del tårar idag med, har även berättat för två medlemmar (som jag har varit aktiv tillsammans med ett tag nu) på ViktVäktarna om vad som hände i somras/höstas idag. Kändes helt ok, och Bella blir på något sätt mer verklig när jag pratar om henne. För ibland känns det som att allt varit en dröm. 

2 kommentarer:

  1. Kramar till dig!

    Jag mailade dig ang träff. Hoppas det var OK! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.
      Jodå, det var helt ok att du skickade mail - annars hade jag inte skrivit ut den.
      Kram

      Radera