söndag 13 juli 2014

BH-jakt

Helgen har verkligen varit lugn och ganska så stillsam, vilket har passat mig helt utmärkt. Att vädret har varit sämre igen, dvs regnigt och blåsigt gör det bara lättare att stanna inne och ta det lugnt. Igår mös vi ner oss i soffan med en film på eftermiddagen och sedan blev det fotboll på kvällen.

Idag har vi varit ute en sväng, är tid att jaga fatt i en ny bh - igen (tappat räkningen nu). Av alla butiker vi gick i fanns det bara en som jag hittade en bh som passade (men som föll bort av andra anledningar). Känns smått ointressant och jobbigt (de är ömma och känsliga fortfarande) att gå runt och pröva bh, men är så illa tvungen när brösten envisas med att växa och även omfånget runt om blivit lite större. Så några timmar i butiker resulterade i att jag fotfarande måste köpa en ny bh. 

Avslutade veckan med att äta ute, efter en massa velande från min sida blev det en riktigt god sallad för min del. Mannen valde istället en hamburgare. Att vara konstant hungrig men aldrig sugen på något specifikt är riktigt jobbigt. 

Kvällen och veckan avslutade vi med att titta på VM-finalen. Vad ska man nu fylla alla kvällarna med? Kanske allt det som man annars brukar göra, umgås, spela, titta på TV osv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar