söndag 24 augusti 2014

Kalas

Idag blev det en lite längre tur med bilen, nämligen upp till min bror och hans familj i Halland. Yngsta brorsonen där fyllde 6 år igår, och idag var det tid att fira honom. Med undantag från min äldsta bror (+ familj) var vi alla samlade. 

Blev en trevlig eftermiddag med god mat och många samtal. 

Dock gjorde ryggen sig väldigt hörd när vi åkte hem, svanken ömmade ordentligt när vi kommit halvvägs hem. Men det var bara att bita ihop, och sen när vi var hemma blev det soffan resten av kvällen för min del. 

Kom precis på att detta nog är längsta tiden/sträckan jag suttit i bilen sedan jag blev gravid, så jag kan inte påstå att jag just nu känner mig så supermanad eller intresserad av några långturer med bilen den närmaste tiden. Även om det egentligen finns några turer jag göra skulle vilja ta (dock med doktorns godkännande innan). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar