onsdag 6 augusti 2014

Lite shopping

Började dagen ungefär som alla andra dagar, stanna kvar i sängen och mysa med hundarna en bra stund. De har verkligen blivit bortskämda med att ha mig hemma mer eller mindre hela tiden. Men vad gör det, är otroligt glad och tacksam över all kärlek och sällskap jag får av dem. 

Efter lunch blev det en sväng till Åhléns för att köpa nytt torrschampo, då det tagit slut igen. Mitt hår har verkligen blivit riktigt fett sen jag blev gravid, så jag kan inte vara utan torrschampo. Behövde även hudlotion och lite annat smått. När jag var där visade det sig att de hade en kampanj just nu på alla barnböcker, så det blev att jag köpte en bok som jag och mannen bestämt att vi vill ha till busfröet (men som vi inte fått tummarna loss att köpa än) nämligen: Svenska Barnvisor.

När jag var färdig var det bara att ta sig hem igen, och vänta på att mannen skulle komma hem från jobbet. Och när han väl var hemma, bestämde vi oss för att ta en tur till Malmö så att jag kunde köpa fotsalva (till mina stackars fötter) som Libra tipsade mig om och en ny tröja. Blev även en mysig middag ute på tu man hand (så mycket tu man hand det kan bli med ett busfrö i magen). 



Nu ska jag be mannen smörja mina fötter, varför inte slå två flugor i en smäll liksom? Och att vika sig på mitten börjar bli lite svårt om jag ska vara ärlig, magen börjar verkligen att vara i vägen vid sådana tillfällen nu. 

2 kommentarer:

  1. Den där fot lotionen är underbar från Body Shop, använder den jämt gravid eller ej. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den var bara så skön för fötterna!
      Kram

      Radera