onsdag 27 augusti 2014

Motpoler

Gårdagen och dagen har verkligen varit motpoler till varandra. Igår var en riktig skit dag, en sån dag man inte ens vill öppna ögonen och stiga upp ur sängen - utan helst bara dra täcket över huvudet och stanna där. Kände mig bara ledsen, nere, trött och irriterad större delen av dagen.

Idag har det varit annorlunda, jag har känt mig piggare, gladare och med mer energi. Vilket också resulterat i att jag idag fått gjort en del saker som stod på listan av saker jag tänkt fixa igår. 

Får väl se hur morgondagen blir, jag hoppas på att den blir som idag. Det tror jag nog även mannen hoppas, för jag är väl lite trevligare när jag mår bättre (så är det nog för alla). Morgondagen blir nog ganska så lugn i alla fall, inget inplanerat och inga måsten att fixa (för det gjorde jag idag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar