fredag 17 oktober 2014

85%

Idag har jag gått 85% av denna graviditeten, om jag nu är gravid ända fram till BF vill säga. Imorgon går vi in i ny vecka igen, och vi når ett mål varken jag eller mannen någonsin vågat att hoppas eller tro skulle vara möjligt. Vi går då in i vecka 35, och jag har lyckats nå 34 fullgångna veckor. 



Dagen till ära har mannens morfar varit här och lagt färdigt golvet i hallen, så allt som behöver göras där nu är att bättra på lite med färg på vissa lister och sätta dit nya lister längst med golvet. Ja och sätta ihop och placera de nya möblerna som ska vara i hallen, sen är vår hall äntligen färdig och jag kan slappna av när det gäller den biten. Måste erkänna att jag är smått förälskad i det nya golvet. 

Kvällen har inneburit mys i soffan med man och hundar samt film, och en jäkla halsbränna. Vad helgen har att erbjuda får vi se, jag ska dock tvinga iväg mannen en eller två (fler om det behövs) turer till tippen för att slänga det gamla golvet i alla fall. Något mer är inte bestämt, och vädret verkar inte bli det trevligaste i helgen - väderleksrapporterna säger att det ska regna hela helgen. 

2 kommentarer: